rondje-utah.reismee.nl

Capitol Reef.

Na een zalige nacht zijn we vanmorgen weer op tijd op gestaan. we verblijven nu in een B&B en de eigenares staat erop dat 's morgens iedereen samen aan de ontbijttafel zit. Op zich wel leuk om samen met een paar mensen die je niet kent een klein uurtje aan dezelfde tafel te zitten, er heeft altijd wel iemand iets te vertellen en "guys from Belgium" hebben de meesten van hen ook nog niet in levende lijve ontmoet...

Daarna was het tijd voor een paar stevige wandelingen. Vandaag was het weer 40°C en dus ideale temperaturen om de twee meest "strenuous" wandelingen te doen. We hebben veel hoogte meters gedaan en als beloning kregen we spectaculaire vergezichten cadeau. Jammer dat het nog steeds niet mogelijk is om foto's te plaatsen maar hopelijk komt dat goed als we op onze volgende bestemming aangekomen zijn.

De avond werd afgesloten met een heerlijke maaltijd en een paar frisse biertjes bij Cafe Diablo.

Morgen reizen we verder naar Moab.

Sabrina

Wat leuk om te lezen allemaal! Jullie maken een mooie reis, ik volg jullie op de voet! Veel plezier verder!