rondje-utah.reismee.nl

Een dagje in de auto.

Vandaag reden we vanuit St-George naar Torrey , een rit van zomaar eens 215 mijl. Maar dat was helemaal geen straf omdat onze route een van de mooiste wegen van de VS is. Scherpe haarspeldbochten, steile hellingen en mooie vergezichten volgenden elkaar heel snel op, ogen tekort om al dat moois te kunnen zien. Ik hoop dat de foto's een indruk kunnen geven van wat wij vandaag voor onze wielen geschoven kregen.

Onderweg zijn we gaan lunchen in 'Hells Backbone Kitchen' in Boulder. Hier wilden we 3 jaar geleden al heel graag gaan eten maar toen kwamen we net op hun sluitingsdag langs. Het was heerlijk vertoeven op hun patio en hun gerechten en desserts waren om je vingers bij af te likken...

Nu zitten we in onze gezellige B&B in Torrey vlakbij Capitol Reef National Park. We zijn er net al eens even geweest en hebben een stuk onverharde scenic route gereden, en ook al wat wildlife gespot.

Nu is het tijd voor een paar frisse biertjes en morgen gaan we dan terug hiken in Capitol Reef.

Het lukt ons niet om foto's te plaatsen en we vinden niet waaraan dat kan liggen. Ik zal ze dan later toevoegen...