rondje-utah.reismee.nl

Valley of Fire State Park.

Zoals verwacht stond vanmorgen al zeer vroeg Mr Jetlag langs ons bed. Niet erg, want zo waren we lekker op tijd wakker om als eerste aan ons typisch Amerikaans ontbijt te beginnen. Toast, eieren, spek, saucissen en wafels die we zelf moest bakken.

Daarna hebben we de TomTom ingesteld en zijn we vertrokken naar Valley of Fire. Na een uurtje rijden zei TomTom dat we onze bestemming bereikt hadden, we stonden toen in het midden van een wijk. Blijkt dat we een verkeerd adres ingegeven hadden, kiekens dat we zijn... Ach ja, dat was dan weer extra sightseeing

Met wat vertraging zijn we uiteindelijk toch op onze bestemming aangekomen. En man wat hebben we genoten, de ene oh werd gevolgd door een andere ah!!! Zo mooi dat het daar was. Ondanks de hitte hebben we ook nog twee korte trails gewandeld, wel hebben we ons gezond verstand gebuikt en hebben we voldoende drank en eten meegenomen. En maar goed ook want onderweg hebben we nog een Amerikaanse dame geholpen die een serieuze klap van de hitte gekregen had. Ze lag in het hete zand nauwelijks nog bij bewustzijn en haar compagnons hadden niks bij... We hebben haar in de schaduw gelegd en van (isotone)drank en voeding voorzien. Na een tijdje knapte ze wat op en kon ze tot op de parkeerplaats geraken, haar dankbaarheid was groot en wij voelden ons wel trots dat we een goede daad verricht hadden.

Vanavond zijn we dan nog even naar downtown Las Vegas geweest en hebben ons weer de ogen uitgekeken op wat daar weer allemaal rondliep. Je kan het zo gek niet bedenken of het loopt daar gewoon op straat rond. Nee, Las Vegas is niet echt ons ding. We hebben wel netjes 2 'Hard-Rock-Café-shirts' voor Jana en Lindsey gescoord...

Nu nog wat koude biertjes drinken en dan ons bedje in, want morgen is weer een nieuwe dag en reizen we verder naar onze volgende bestemming. Hierover morgen meer.

Voor de foto's bij dit verhaal moet je klikken op 'foto's' boven deze tekst.

Sandy

Ha, helden! De vakantie beginnen met de mensen uit de nood te helpen :D
En ik krijg al spontaan zin in de m&m's met pindasmaak!