rondje-utah.reismee.nl

Onvoorziene omstandigheden.

Gisteren kregen we een mailtje van BA dat onze heenvlucht van Amsterdam naar London geannuleerd is.

We kregen ook een aantal alternatieven om onze reis toch nog goed te kunnen beginnen...

* we kregen een andere vlucht van BA maar met een lange overstaptijd in London.

* we konden vliegen met AA met goede vlieguren maar met een oud toestel zonder persoonlijk entertainment systeem.

* of we moesten een dag eerder vertrekken en bleven onze vlieguren bij BA hetzelfde.

Na enig overleg hebben we beslist dat we dan maar een dag eerder gaan vertrekken en dus duurt onze vakantie een dag langer. (dat is ook geen straf natuurlijk)

Wel hadden we opeens nog vanalles te regelen...

De huurwagen moest een dag eerder klaar staan, onze overnachting op Schiphol moest een dag naar voor geschoven worden, we moesten ook nog een extra dag parking op Schiphol regelen en ook nog een hotelnacht in Las Vegas bijboeken.

We hebben alles al vlot kunnen regelen, enkel op het wijzigingsmailtje van de parkeergarage wachten we nog.

Hopelijk volgen er nu geen verrassende veranderingen meer.

Nog 16 dagen aftellen...

Sandy

Dagje minder aftellen, dagje langer op vakantie.. niet te klagen dus ? veel plezier alvast!!

Dirk

Allé, dan zijn we toch niet alleen, klm annuleerde onze vluchten naar Miami maar kwam niet met een redelijk tarief, vluchten annuleren, andere vluchten zoeken en hotel in amsterdam voor niks geboekt

Nickey

Beste optie gekozen ;-)...

Dirk

niks van nog 11 :-)